Viimeisimmät asiakaskommentit

Valitse matkustajaryhmä
Erinomainen



yhteensä 1142 arviota
  • Kunto/siisteys 8,6
  • Palvelut 8,3
  • Sijainti 8,5
  • Huonemukavuus/taso 8,4
  • Henkilökunta 8,3
  • Vastinetta rahalle 7,8
  • Ruoka/syöminen 7,8
Lajittele:

Hyerim, Etelä-Korea
Yksin matkustava
Majoittui yhden yön, elokuu 2016
good!
Room: wide & clean but expensive...
Arvioitu: 20 elokuu 2016

Taek-Gwang, Etelä-Korea
Yksin matkustava
Deluxe
Majoittui 3 yötä, elokuu 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
Arvioitu: 19 elokuu 2016

Kheng, Singapore
Liikematkailija
Deluxe
Majoittui 2 yötä, elokuu 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
Arvioitu: 14 elokuu 2016

Jayesh, Iso-Britannia
Perhe isojen lasten kanssa
Deluxe
Majoittui 7 yötä, heinäkuu 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
Arvioitu: 09 elokuu 2016

Sungwook, Etelä-Korea
Liikematkailija
Superior
Majoittui 2 yötä, elokuu 2016
excellent
very good trouble
Arvioitu: 08 elokuu 2016

YIRU, Taiwan
Pariskunta
Premier
Majoittui yhden yön, heinäkuu 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
Arvioitu: 29 heinäkuu 2016

Ruo, Malesia
Liikematkailija
Deluxe
Majoittui 3 yötä, heinäkuu 2016
Good location
Good location, expensive tho.
Arvioitu: 27 heinäkuu 2016

Riko, Japani
Yksin matkustava
Deluxe
Majoittui 2 yötä, heinäkuu 2016
It was nice staying here.
It was my third time staying at this hotel and I thought their survise skills were getting better than previous time.
Arvioitu: 27 heinäkuu 2016

Chiang, Hongkong
Pariskunta
Superior - Kahden hengen huone - Queen/Twin - Älypuhelin
Majoittui yhden yön, heinäkuu 2016
Comfortable
Appreciated they fulfill our requested.
Arvioitu: 26 heinäkuu 2016

Frankie, Hongkong
Pariskunta
Deluxe
Majoittui yhden yön, heinäkuu 2016
Roof top swimming pool surrounded by commercial buildings
Good location for shopping and food in this area. We enjoy the roof top swimming pool even not so big due to limited space, under the very hot season right now, it is still a good choice for hiding away from the busy life.
Arvioitu: 25 heinäkuu 2016


1

Valitse bonusohjelmasi

Klikkaa PointsMAXia sivun ylälaidasta ja näet monia suosittuja lentoyhtiö- ja bonusohjelmia, joista valita.

2

Valitse huone pisteillä

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Ansaitse jopa 4900 pistettä

Jokaisen ohjelmaan kelpaavan huoneen yhteydessä näet pisteet, jotka ansaitset varatessasi.

3

Kirjaudu sisään ja ansaitse pisteitä!

  • Ohjelman jäsennumero
  • En yövy tässä hotellissa. Teen varauksen toiselle henkilölle.

Anna valitsemasi ohjelman jäsentunnuksesi varauksen yhteydessä. Ansaitset varatessasi näkemäsi pisteet kirjautuessasi ulos majapaikasta. Niin helppoa se on!

Aloita tästä ja valitse haluamasi ohjelma: