Viimeisimmät asiakaskommentit

Valitse matkustajaryhmä
Erinomainen



yhteensä 1145 arviota
  • Kunto/siisteys 8,6
  • Palvelut 8,3
  • Sijainti 8,5
  • Huonemukavuus/taso 8,4
  • Palvelualttius 8,3
  • Vastinetta rahalle 7,9
  • Ruoka/syöminen 7,8
Lajittele:

eileen, Filippiinit
Perhe, jossa pieniä lapsia
Superior
Majoittui 2 yötä, elokuu 2016
Good location. Nice room, great bed and comfortable pillows. Swimming pool too cold to be able to swim longer.
Arvioitu: 25 elokuu 2016
Piditkö tätä arviota hyödyllisenä?

Lisa, Uusi-Seelanti
Pariskunta
Deluxe
Majoittui 5 yötä, elokuu 2016
Definitely liked our stay here!
Great hotel with spacious room, nice pool and helpful staff.
Arvioitu: 23 elokuu 2016
Piditkö tätä arviota hyödyllisenä?

Hyerim, Etelä-Korea
Yksinmatkustava
Majoittui yhden yön, elokuu 2016
good!
Room: wide & clean but expensive...
Arvioitu: 20 elokuu 2016
Piditkö tätä arviota hyödyllisenä?

Taek-Gwang, Etelä-Korea
Yksinmatkustava
Deluxe
Majoittui 3 yötä, elokuu 2016
Location is perfect
Good location. The staff is so kind. The pool on the rooftop is fantastic.
Arvioitu: 19 elokuu 2016
Piditkö tätä arviota hyödyllisenä?

Kheng, Singapore
Liikematkustaja
Deluxe
Majoittui 2 yötä, elokuu 2016
Attitude
There is no queuing pattern or system. Counter adviser simply take whoever walks in or cut in front. Front desk is not polite. I'm a customer, I don't owe the hotel anything or the staff!
Arvioitu: 14 elokuu 2016
Piditkö tätä arviota hyödyllisenä?

Jayesh, Iso-Britannia
Perhe, jossa isompia lapsia
Deluxe
Majoittui 7 yötä, heinäkuu 2016
Nice hotel and good location
A nice hotel and well connected. The staff we encountered were friendly and willing to help.
Arvioitu: 09 elokuu 2016
Piditkö tätä arviota hyödyllisenä?

Sungwook, Etelä-Korea
Liikematkustaja
Superior
Majoittui 2 yötä, elokuu 2016
excellent
very good trouble
Arvioitu: 08 elokuu 2016
Piditkö tätä arviota hyödyllisenä?

YIRU, Taiwan
Pariskunta
Premier
Majoittui yhden yön, heinäkuu 2016
the concierge is terrible
Originally we were supposed to have a good stay, but it was all ruined by the inattentive and terrible concierge service next to the front desk. We bought food that requires refrigerator, we called first to inquire if the front desk could put the food in the fridge and they said yes. Then we gave our food to the concierge and remind them again that it has to be put in the fridge. When we return to the hotel ready to pick up our luggage and the food, we discovered that the food was hanged on our luggage outside the hotel, and everything got rotten. We were very angry since it's a waste of food (we could not eat it again after it's exposed in hot weather for so many hours) so we complained to the concierge manager. The manager distrusted us and treat us like we were lying. We were furious and disappointed about how Royal Garden Hotel treat its customer and reluctant to apologize when it's their staff's fault.
Arvioitu: 29 heinäkuu 2016
Piditkö tätä arviota hyödyllisenä?

Ruo, Malesia
Liikematkustaja
Deluxe
Majoittui 3 yötä, heinäkuu 2016
Good location
Good location, expensive tho.
Arvioitu: 27 heinäkuu 2016
Piditkö tätä arviota hyödyllisenä?

Riko, Japani
Yksinmatkustava
Deluxe
Majoittui 2 yötä, heinäkuu 2016
It was nice staying here.
It was my third time staying at this hotel and I thought their survise skills were getting better than previous time.
Arvioitu: 27 heinäkuu 2016
Piditkö tätä arviota hyödyllisenä?


1

2

3

1234

Aloita tästä ja valitse haluamasi ohjelma: